Kapcsolat

 

idofokusz@komaromikolos.hu

06 70 631 3017

A személyes hatékonyság 7 kritikus területe - 7/7

Kérdés a felmérésben: Számomra nagyon fontos, hogy mit gondolnak rólam mások.

Miért érdekes ez a kérdés?

Az időgazdálkodásunkat, tehát végső soron az elért eredményeinket sok minden befolyásolja.
Az egyik ilyen tényező, hogy cselekszünk-e. Sokakat visszafog az a kérdés, hogy:
- Mit gondolnak majd rólam?

A személyes hatékonyság 7 kritikus területe - 7/6

zavaroKérdés a felmérésben: Az alábbiakat tartom zavaró tényezőnek a munkám szempontjából.

- Nyitott iroda - 57%
- Telefon - 54%
- Nagy ötletek (valami mással kapcsolatban, mint amivel foglalkozom). - 43%
- Ügyfelek - 42%
- Munkatársak - 39%
- Csevegő program - 32%
- Mobil telefon értesítések - 28%
- Email - 25%

A személyes hatékonyság 7 kritikus területe - 7/5

tiredA munkám során végig energikus maradok.

A válaszadók 56%-a kimerül a nap végére.

A személyes hatékonyság 7 kritikus területe - 7/4

zsonglorHatékonyan tudok egyszerre több dologgal foglalkozni.

A válaszadók 86%-a úgy gondolja, hogy képes erre.

A személyes hatékonyság 7 kritikus területe - 7/3

prezentacioKérdés a felmérésben: A prezentációk, amiken részt veszek hatékonyak.

A válaszadó 61%-a szerint ez nem így van.

A személyes hatékonyság 7 kritikus területe - 7/2

meeting graph rsKérdés a felmérésben: A találkozók, értekezletek, amiken részt veszek hatékonyan zajlanak (konkrét eredménnyel, akció tervvel).

Miért fontos?

A találkozók, értekezletek sok időt elvihetnek. (Mérted már? Vonatkozó cikk itt >>) Nem véletlenül foglalkoznak a hatékonysági és időgazdálkodási szakemberek a 'meetingekkel'.

Projekt környezetben, multinacionális cégeknél, és akár üzletemberek között a találkozók fontosak. Mivel szükségszerűek, ezért jó, ha hatékonyan zajlanak.

A személyes hatékonyság 7 kritikus területe - 7/1

Kérdés a felmérésben: Pontosan tudom, hogy mivel telik a napom (mértem már és a mérésből pozitív változások születtek).

Miért fontos?

Dr Genichi Taguchi mondta: Ha nem tudod mérni, akkor nem tudod fejleszteni.

A kérdés nagyon jól leírja, hogy miért kell mérni a tevékenységünket.

MÁV belső utasítás: Humánus ügyfélkezelés? Felejtsd el!

20170612 1Érdekes tapasztalatok szerezhet aki vasúton utazik.

Nemrég vonattal utaztam, és szokásomhoz híven elektronikus jegyet vásároltam. Én határozom meg, hogy mikor vásárolom, nem kell egy jeggyel bíbelődnöm, egyszerűen elérhető a telefonomon.

Kiderült, hogy komoly hátrányba kerültem az e-jegy miatt.

Amikor a céges hatékonyság már ártalmas

20170606 1 rs

Előfordult már veled, hogy betértél egy szupermarketbe, és üres polcokkal találkoztál? Úgy tűnik, mintha az áruház láncok nem akarnának eladni.
Ez az eset, amikor a hatékonyságot rossz oldalról közelítették meg.

ElsőElőző12KövetkezőUtolsó
1. oldal / 2